Известие

Collapse
No announcement yet.

Закопчаване на съединител

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
    Споко,сега и на тебе ще ти прати ЛС.

    Аз личното го получих ,но и там няма как са решили проблема.
    Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

    Comment


    • #47
      Па сложил си е стария съединител и нова вилка. Поне аз така разбрах. 😂

      Sent from my Lenovo P70-A using Tapatalk
      Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD 150ps+gt2256v hybrid

      Comment


      • #48
        Проблем със закопчаването няма, просто трябва да си сложиш лагера на муфата и да си е смазан, има 1 метална гривничка за лагера и тя трябва да си е сложена на мястото и след като наденеш кутията, вилката я буташ силно да бута и се чува как щрака след което проверяваш напред назад може и с щангичка правиш напрежение или връзваш моментно буталцето и натискаш няколко пъти. Ако не щракне лагера хубаво след пробата дали е закачен ще се клати вилката свободно и ще имаш време да бутнеш кутията на страни и да видиш какъв е проблема. Всичко друго, че е сглобена без проверка е пълно простотия и тея майстори са пълни галоши ...
        Last edited by mell0; d.m.y г., 11:58.
        Fiat Bravo II 1.4 16v

        Comment


        • #49
          Е каква е тази конспирация с тези Л.С.Направете го публично достояние
          Lancia Lybra 2,4jtd 10V 103kw++

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от mell0 Покажи съобщение
            Проблем със закопчаването няма, просто трябва да си сложиш лагера на муфата и да си е смазан, има 1 метална гривничка за лагера и тя трябва да си е сложена на мястото и след като наденеш кутията, вилката я буташ силно да бута и се чува как щрака след което проверяваш напред назад може и с щангичка правиш напрежение или връзваш моментно буталцето и натискаш няколко пъти. Ако не щракне лагера хубаво след пробата дали е закачен ще се клати вилката свободно и ще имаш време да бутнеш кутията на страни и да видиш какъв е проблема. Всичко друго, че е сглобена без проверка е пълно простотия и тея майстори са пълни галоши ...
            Най-обичам ей такива определения. Явно колега майсторе не си попадал на кофти зегерка която да се разкопчее след три дена.Не ти го пожелавам за да не минеш в графата ГАЛОШ.
            Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

            Comment


            • #51
              Ако Цвятко не предостави информация за решението на проблема до 24 часа, трия темата, безполезна е

              ---------- Post added at 12:43 ---------- Previous post was at 12:40 ----------

              Първоначално публикувано от mell0 Покажи съобщение
              Проблем със закопчаването няма, просто трябва да си сложиш лагера на муфата и да си е смазан, има 1 метална гривничка за лагера и тя трябва да си е сложена на мястото и след като наденеш кутията, вилката я буташ силно да бута и се чува как щрака след което проверяваш напред назад може и с щангичка правиш напрежение или връзваш моментно буталцето и натискаш няколко пъти. Ако не щракне лагера хубаво след пробата дали е закачен ще се клати вилката свободно и ще имаш време да бутнеш кутията на страни и да видиш какъв е проблема. Всичко друго, че е сглобена без проверка е пълно простотия и тея майстори са пълни галоши ...
              Глупости, зегерката се закопчава елементарно и гривничката не е метална даже Щангички, буталца простотии, няма такова нещо, буташ вилката леко напред и рязко я дърпаш, ако си го правил няколко пъти е сложно колкото да си смениш чистачката например.
              Fiat Punto 1.4GT 1996
              Hyundai Tucson 2.0 2007
              Renault Clio 1.5 2019

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от alfista 96 Покажи съобщение
                Най-обичам ей такива определения. Явно колега майсторе не си попадал на кофти зегерка която да се разкопчее след три дена.Не ти го пожелавам за да не минеш в графата ГАЛОШ.
                Не виждам на една зегерка какво може да й бъде кофти, нали преди се сложи затова се оглежда ...
                Fiat Bravo II 1.4 16v

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от mell0 Покажи съобщение
                  Не виждам на една зегерка какво може да й бъде кофти, нали преди се сложи затова се оглежда ...
                  На 1-ва страница на темата съм писал какво имам на предвид. Иначе на цвят на вкус и на мирис и на вид си е добре.
                  Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от alfista 96 Покажи съобщение
                    На 1-ва страница на темата съм писал какво имам на предвид. Иначе на цвят на вкус и на мирис и на вид си е добре.
                    Да съгласен съм за това, но не би трябвало като е нова зегерката да има този проблем. Това е само в случай, че слагаш стария лагер със старата зегерка, но явно е възможно да се случи и със нов.
                    Fiat Bravo II 1.4 16v

                    Comment


                    • #55
                      Когато пуснах темата имаше само плява. Сега взехте да я нищите.
                      Ето причините:
                      - износени гърбици на вилката - дърпат лагера накриво, от там се получава изкривяване на лагера, от вибрациите зегерката се заклинва в металния ринг на притискателя и при лошо стечение на обстоятелствата освобождава. Тези, които са освобождавали лагер от притискател знаят горе-долу какво как става
                      - винаги си сменяйте и долната помпа, не е скъпа

                      До чистача - рингът, където ляга зегерката е от твърд метал и като закопчаваш дърпаш наистина рязко назад, но при свалено бутало, след което е хубаво да направиш някой оборот на двигателя и пак да дръпнеш за всеки случай, че и да чукнеш вилката с чука
                      Изтрий плявата, остави само това
                      Attached Files

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                        Когато пуснах темата имаше само плява. Сега взехте да я нищите.
                        Ето причините:
                        - износени гърбици на вилката - дърпат лагера накриво, от там се получава изкривяване на лагера, от вибрациите зегерката се заклинва в металния ринг на притискателя и при лошо стечение на обстоятелствата освобождава. Тези, които са освобождавали лагер от притискател знаят горе-долу какво как става
                        - винаги си сменяйте и долната помпа, не е скъпа

                        До чистача - рингът, където ляга зегерката е от твърд метал и като закопчаваш дърпаш наистина рязко назад, но при свалено бутало, след което е хубаво да направиш някой оборот на двигателя и пак да дръпнеш за всеки случай, че и да чукнеш вилката с чука
                        Изтрий плявата, остави само това
                        Хубаво де ,защо след като вилката е проблема , стария съеденител не му се разкопчаваше лагера ?
                        Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

                        Comment


                        • #57
                          Това беше и моят въпрос. Обяснвам си го с това, че лагерът вече се беше вкопал и наместил в притискателя, а зегерката беше съчленена с ръжда в леглото си. Но са се получавали вибрации и се е износвала вилката. Било е въпрос на време. Буталото също не беше много в час - изпускаше леко, което допълнително е подпомогнало да притриса при натискане

                          Сега имам един нов комплект Valeo 235mm за продаване на много добра цена. И все пак трябва да благодаря на ръководството на ТиН кар и най=вече на Ники за огромната помощ и съдействие, както и на Иво (сервиз на Орион)
                          Last edited by Alex_26; d.m.y г., 15:04. Основание: допълнение

                          Comment


                          • #58
                            Ако вилката е крива се установява веднага при слагането на лагера, трябва да се движи свободно лагера по муфата, освен това хипотетично ако е качен лагер на крива вилка съединителя става зверски твърд за натискане, което пак показва че е крива вилката. Но пак не съм съгласен с това обяснение, точно защото лагера веднъж закопчан ако всичко му е наред дооооооста трудно се вади.
                            Fiat Punto 1.4GT 1996
                            Hyundai Tucson 2.0 2007
                            Renault Clio 1.5 2019

                            Comment


                            • #59
                              Вилката е права, ушите са изядени. Виж снимките
                              Иначе се движо добре, но като дърпа криви лагера и от там идва всичко

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от mell0 Покажи съобщение
                                Да съгласен съм за това, но не би трябвало като е нова зегерката да има този проблем. Това е само в случай, че слагаш стария лагер със старата зегерка, но явно е възможно да се случи и със нов.
                                След като зегерката фабрично е по-свита при напън се изхлузва!!!

                                За това преди монтаж разтваряте (разчеквате) новата зегерка и никога няма да се изхлузи!!!

                                Тия теории на вероятностите с криви вилки са ала-бала.......
                                sigpic
                                Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                                156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                                147 JTDm 140-Малката манекенка
                                GT- JTDm 150

                                Comment

                                Working...
                                X